Osnove marketinga (prof. dr. sc. Drago Ružić)

Course category1. godina

Popis prezentacija:

CH02 - Stvaranje zadovoljstva kupaca pomoću kvalitete, usluge,i   

           vrijednosti 

CH03 - Osvajanje tržišta kroz tržišno orijentirano strateško planiranje 

CH04 - Upravljanje marketinškim informacijama i mjerenje tržišne  

           potražnje 

CH05 - Snimanje marketinškog okružja 

CH06 - Analiziranje tržišta krajnje potrošnje  i ponašanja  kupaca 

CH07 - Analiziranje tržišta poslovne potrošnje i poslovnog ponašanja  

           pri kupnji 

CH08 - Analiziranje industrija i konkurenata 

CH09 - Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljnih tržišta 

CH10 - Diferenciranje i pozicioniranje tržišne  ponude 

CH11 - Razvijanje novih proizvoda 

CH12 - Oblikovanje i upravljanje globalnim strategijama marketinga 

CH13 - Upravljanje linijama proizvoda, markama proizvoda, i  

           pakiranjem 

CH14 - Upravljanje uslužnim djelatnostima 

CH15 - Kreiranje strategija i programa cijena 

CH16 - Odabir i upravljanje kanalima marketinga 

CH21 - Upravljanje direktnim i online marketingom 

Teacher: Drago Ružić

Poslovna statistika

Course category1. godina

Vaše informacije i objašnjenja o detaljima tečaja

Hrvatska umjetnost u europskom kontekstu (MK)

Course category2. godina

Cilj kolegija je razvijanje općih i specifičnih kompetencija vezanih uz teoriju i povijest likovnih umjetnosti te upoznavanje studenata s poviješću hrvatske umjetnosti s osobitim obzirom na njezino mjesto i odnose unutar europske kulturne baštine.

Studenti će razviti opće kompetencije koje se odnose na poznavanje razvoja likovne umjetnosti na tlu Hrvatske u kontekstu europskih stilskih razdoblja te identificiranje najvažnijih umjetnika i djela. Ujedno će razviti specifične kompetencije poput prepoznavanja i kritičkog vrednovanja umjetnosti i umjetničkih pojavnosti te primjene stečenih znanja i vještina u praksi.

Teacher: Lana Domšić