Ekonomika kulture i kreativnih industija (kolegij se ne izvodi)
Engleski jezik I (N. Marić, prof.)
Engleski jezik II (N. Jurina Babović, prof.)
Engleski jezik II (N. Marić, prof.)
Mikroekonomika (Nikolina Pavičić Rešetar, univ.spec.oec.)
Osnove marketinga (prof. dr. sc. Drago Ružić)
Popis prezentacija:
CH02 - Stvaranje zadovoljstva kupaca pomoću kvalitete, usluge,i
vrijednosti
CH03 - Osvajanje tržišta kroz tržišno orijentirano strateško planiranje
CH04 - Upravljanje marketinškim informacijama i mjerenje tržišne
potražnje
CH05 - Snimanje marketinškog okružja
CH06 - Analiziranje tržišta krajnje potrošnje i ponašanja kupaca
CH07 - Analiziranje tržišta poslovne potrošnje i poslovnog ponašanja
pri kupnji
CH08 - Analiziranje industrija i konkurenata
CH09 - Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljnih tržišta
CH10 - Diferenciranje i pozicioniranje tržišne ponude
CH11 - Razvijanje novih proizvoda
CH12 - Oblikovanje i upravljanje globalnim strategijama marketinga
CH13 - Upravljanje linijama proizvoda, markama proizvoda, i
pakiranjem
CH14 - Upravljanje uslužnim djelatnostima
CH15 - Kreiranje strategija i programa cijena
CH16 - Odabir i upravljanje kanalima marketinga
CH21 - Upravljanje direktnim i online marketingom