Osnove marketinga (prof. dr. sc. Drago Ružić)

Popis prezentacija:

CH02 - Stvaranje zadovoljstva kupaca pomoću kvalitete, usluge,i   

           vrijednosti 

CH03 - Osvajanje tržišta kroz tržišno orijentirano strateško planiranje 

CH04 - Upravljanje marketinškim informacijama i mjerenje tržišne  

           potražnje 

CH05 - Snimanje marketinškog okružja 

CH06 - Analiziranje tržišta krajnje potrošnje  i ponašanja  kupaca 

CH07 - Analiziranje tržišta poslovne potrošnje i poslovnog ponašanja  

           pri kupnji 

CH08 - Analiziranje industrija i konkurenata 

CH09 - Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljnih tržišta 

CH10 - Diferenciranje i pozicioniranje tržišne  ponude 

CH11 - Razvijanje novih proizvoda 

CH12 - Oblikovanje i upravljanje globalnim strategijama marketinga 

CH13 - Upravljanje linijama proizvoda, markama proizvoda, i  

           pakiranjem 

CH14 - Upravljanje uslužnim djelatnostima 

CH15 - Kreiranje strategija i programa cijena 

CH16 - Odabir i upravljanje kanalima marketinga 

CH21 - Upravljanje direktnim i online marketingom 

Teacher: Drago Ružić