Ekonomika poduzeća IZVANREDNI (Suzana Herman, mag. oec.)
Fundamentalni cilj kolegija „Ekonomika poduzeća“ može se opisati na sljedeći način: definirati, opisati, objasniti i analizirati generičke tipove poduzeća sa stajališta ekonomske učinkovitosti, financijske učinkovitosti i učinkovitosti rasta i razvoja poduzeća u cilju kreiranja učinkovite organizacijske arhitekture poduzeća.
Ekonomika poduzeća REDOVITI (Suzana Herman, mag. oec.)
Fundamentalni cilj kolegija „Ekonomika poduzeća“ može se opisati na sljedeći način: definirati, opisati, objasniti i analizirati generičke tipove poduzeća sa stajališta ekonomske učinkovitosti, financijske učinkovitosti i učinkovitosti rasta i razvoja poduzeća u cilju kreiranja učinkovite organizacijske arhitekture poduzeća.
Ekonomska sociologija (dr. sc. Antal Balog, v. pred.)
Ekonomska sociologija, ili sociologija ekonomskog života, proučava društvene odnose u procesu privređivanja. Ili, drugim riječima, ekonomska sociologija razmatra ekonomske pojave sa stajališta socioloških perspektiva, odnosno socioloških teorija.
Ekonomska sociologije proučava različite ekonomske pojave, primjerice (1) ekonomske aktivnosti pojedinaca i skupina, (2) ekonomske aktivnosti različitih organizacija, tržišta i drugih ekonomskih institucija, (3) potrošnju i slobodno vrijeme, (4) makroekonomske pojave, (4) uspoređuje i analiza različite društveno-ekonomske sustave, (5) interpretira ekonomske učinke različitih kultura i religija sa stajališta različitih socioloških teorija itd.
Ekonomske sociologe više zanimaju razlozi, primjerice društveni, kulturni, politički, zakonodavni, normativni, etički i drugi, radi kojih se ekonomski akteri ponašaju na određeni način, nego ekonomski učinci i postignuća koja su oni postigli.
Ekonomska sociologija (mr. sc. Jemrić Ostojić)
Engleski jezik I IZVANREDNI
Engleski jezik II IZVANREDNI
Engleski jezik II REDOVITI
Mikroekonomika IZVANREDNI (S. Herman, mag. oec.)
Osnove informatike REDOVITI
Osnove marketinga (Ivana Lacković, 1.g. IZV. PiU)
Osnove marketinga (dr. sc. Ružić) 1.g.
Vaše informacije i objašnjenja o detaljima tečaja
Osnove marketinga I. Lacković - Biograd na Moru 2.g.
Vaše informacije i objašnjenja o detaljima tečaja