Ekonomika poduzeća IZVANREDNI (Suzana Herman, mag. oec.)
Fundamentalni cilj kolegija „Ekonomika poduzeća“ može se opisati na sljedeći način: definirati, opisati, objasniti i analizirati generičke tipove poduzeća sa stajališta ekonomske učinkovitosti, financijske učinkovitosti i učinkovitosti rasta i razvoja poduzeća u cilju kreiranja učinkovite organizacijske arhitekture poduzeća.
Ekonomika poduzeća REDOVITI (Suzana Herman, mag. oec.)
Fundamentalni cilj kolegija „Ekonomika poduzeća“ može se opisati na sljedeći način: definirati, opisati, objasniti i analizirati generičke tipove poduzeća sa stajališta ekonomske učinkovitosti, financijske učinkovitosti i učinkovitosti rasta i razvoja poduzeća u cilju kreiranja učinkovite organizacijske arhitekture poduzeća.
Ekonomska sociologija (dr. sc. Antal Balog, v. pred.)
Ekonomska sociologija, ili sociologija ekonomskog života, proučava društvene odnose u procesu privređivanja. Ili, drugim riječima, ekonomska sociologija razmatra ekonomske pojave sa stajališta socioloških perspektiva, odnosno socioloških teorija.
Ekonomska sociologije proučava različite ekonomske pojave, primjerice (1) ekonomske aktivnosti pojedinaca i skupina, (2) ekonomske aktivnosti različitih organizacija, tržišta i drugih ekonomskih institucija, (3) potrošnju i slobodno vrijeme, (4) makroekonomske pojave, (4) uspoređuje i analiza različite društveno-ekonomske sustave, (5) interpretira ekonomske učinke različitih kultura i religija sa stajališta različitih socioloških teorija itd.
Ekonomske sociologe više zanimaju razlozi, primjerice društveni, kulturni, politički, zakonodavni, normativni, etički i drugi, radi kojih se ekonomski akteri ponašaju na određeni način, nego ekonomski učinci i postignuća koja su oni postigli.
Engleski jezik I IZVANREDNI
Engleski jezik II IZVANREDNI
Engleski jezik II REDOVITI
Osnove marketinga (dr. sc. Ružić) 1.g.
Vaše informacije i objašnjenja o detaljima tečaja
Osnove marketinga I. Lacković - Biograd na Moru 2.g.
Vaše informacije i objašnjenja o detaljima tečaja